Tuesday, May 6, 2008

Peng'war'-'war'an

- Ha...call aku pesepa td? aku dok masak tadi...
- Wife aku sakit...
- Keguguran...
- Dalam 2 bulan lebih la...
- Sakit la, siap kena jolok dengan batang apa ntah wife aku cerita...
- Boleh dah la jalan-jalan sikit, tapi pelan-pelan la...

Tu antara dialog yg terdengar abg cerita kat kawan-kawan dia. Ada la dalam 4-5 orang. Hmmm.. kawan-kawan sendiri pun belum tau lagi, kawan-kawan abg plak kebanyakkan semua dah tau. Ada yang siap mai melawat lagi. Malu la jugak. Kawan-kawan sekolah dia pun abeh tau dah semua.

Terharunya rasa, betapa abg sayang & mengambil berat. Syok sangat masa tu, tak payah masak, nak ambil barang apa pun semua dia tolong...sayang nya abang kat isteri dia nih....

Dalam masa kami dok tak bercakap tu rupa-rupanya dia concern & perasan perubahan yang berlaku.. Abg, love you so much, really appreciate what you've done.

No comments:

Related Posts with Thumbnails