Thursday, January 28, 2010

Pemotong Perut

Ganasnya gelaran.... Dr. Siti Esah Bahari O&G di Selangor Specialist. Entah kenapa dlm banyak2 Dr dia dipilih. Bila dah ketemu tenang saja orangnya. Orang yang sakit tengok pun jadi kurang sakit. Tutur bicara pun sangat menenangkan. Really love her. Explaination pun bagus dan senang difahami.



Dengan tak malunya sebelum berangkat pulang insist nak bergambar dgn Dr. kesayangan. Ecewahh..terus dah ladi kesayangan. Mungkinkah akan terus setia dgn dia lepas ni? Insyaallah..



1st time admitted di sini. Bak kata mak aku, secanggih dan seccantik mana pun hospital kalau boleh memang takmo masuk. Layanan memang tip-top & selesa.(promote la plak....)
Isnin (1/2/2010) nak jumpa Dr Siti lagi untuk buang benang jahitan. Satu lagi pengalaman bakal dilaui. Even Dr. Siti kata tak sakit tetap jugak takut. Harap-harap takdak apa-apa la nanti.

1 comment:

Drama Mama said...

uhhh....memang lembut nampak dr siti ni... :-) hope u get well soon.

btw, come join our giveaway for a chance to win our delectable diaper cupcakes ;-)

http://twinkywinkystars.blogspot.com/2010/02/join-our-diaper-cupcakes-giveaway_12.html

Related Posts with Thumbnails