Thursday, May 20, 2010

Hari Guru 2010

17 Mei 2010

Sambutan hari guru 16 Mei dipospon ke hari ni untk sekolah kakak & sekolah abah. Cikgu dah bagi surat dan berpesan segala pesanan yang dapat dipesan…

Bawak makanan sorang sikit sbb nanti nak dikumpulkan dan makan beramai-ramai. Bawak dengan kuantiti sedikit sbb takmau membazir…

Ibu dengan patuhnya pun bawak la ini sebanyak ini. Kena ikut peraturan woooo..heheheh

Sebagai ibu yang berkerjaya malas ini saja la idea yg terlintas nak buat. Lagipun nugget ni mmg kegemaran kanak-kanak. Konfem habis punya…


Hari ni cikgu soh pakai baju kurung biasa lawa-lawa sebab nak menyambut kan…


Sian kawan kakak ni, mesti mak dia lupa hari ni kena pakai baju kurung. Nak masuk kelas pun mcm dah takut2. Mak dia bz sgtlah tu.

Mmg dah ambik iktibar dari kejadian dulu, cuti pn bawak uzma pi skolah…muahahahahah
Ramai jugak yg pegang sekuntum bunga nak hadiah kat cikgu nanti. Alamak…bab tu lupa la plak…


Satu lagi yg best hari guru nih sbb tak sabar nk tgk hadiah2 yg bakal abah dapat. Seronok tgk, walaupn hadiahnya tak seberapa tp mmg best ah mcm aku yg dpt

Bukak je pintu rumah…nah ambik ko selonggok dok ada….


Tak sabaq nih, terus diselongkar tanpa kebenaran semua khazanah yg ada….


Fuyyooooo…..byknya dpt hadiah kali ni…best..best…



Kakak & Adik diberi penghormatanutk membukak hadiah2 tu. Excitednya depa….. ibu pun excited

 
Selamat Hari Guru untuk semua guru didunia...especially to my hubby, ex-teacher/ex-lecturer/cikgu mengaji quran & kawan2 yang sgtlah ramai menjadi pendidik kini. Jasa korang semua akan dikenang hingga akhir hayat.

Saya mendoakan semoga sikgu-cikgu akan sentiasa dirahmati allah dan terus meneruskan perjuangn dalam mendidik anak bangsa...Allahuakbar!!!!!
(ucapan sama dlm fb)



Hadiah ni yg paling tak tahan!!!!...

betoi ka??? Jom kita tgk sikit...

No comments:

Related Posts with Thumbnails