Thursday, February 17, 2011

Revolusi Uzma

Siang td tertengok video dulu2 masa pegi bercuti kat Gold Coast...... Beza sunggoh Uzma dulu dan sekarang. Begitu juga aku....cuma terbalik kod...huhuhu...

Posing at Currumbin Wildlife Sanctuary Park
Uzma waktu ni so chubby, cute & sexy.....auwww!!


Uzma with ibu & gorgeous aunty Sha & aunty Roxxs at Mount Cootha, aunty mat salleh tak ingat plak nama
Uzma yang tembam, best sgt peluk & gomoi2 pipi. Waktu ni aku tengah 6 month pregnant, kurus sikit, even memang seorang yg gemok pada waktu itu, berbanding sekarang waktu tu kurus la skit...huhuhuhu


Uzma today.....kurus kan...
more to 'ayu' gitew.....dah suka nk melaram, standard la girl kan...
cerewet skit bab2 rambut & pakai tudung pagi2 nk ke school..ambik masa stengah jam kalau mengamok...hadoi!!!!

Bagus jugak kalo kurus skit, jgn ld mcm ibu yang chubby dr kecik sampai ke besar... Dari dulu selalu dok risau, kawin ke aku nanti bila besar, maklumlah pempuan gemok sapa yg mau kan,  ada jugak usaha menguruskan badan tp takla betul2 kurus, still dlm category chubby..huhuhu... tak sangka en. cikgu boleh terpaut padaku...miahahaha...
ni dah cerita pasal aku plak nih, bukan Uzma

Tak kisah lah mcmana pun, cuma berdoa semua yang terbaik buat Uzma. Itulah harapan semua ibu2 dimuka bumi ini. Kurus ke gemok ke janji sihat walafiat dan jadi anak yg berguna......


Ps:  baju putih tu sekarang pun dah boleh pakai, even tak pregnant....Uwaaaa!!!!! cikgu zuzie... tolong la anak muridmu ini.....saya kena kerja kerasss!!!!

2 comments:

zuzie's life story said...

muahahahha...cikgu minggu ni mood sedih..minggu dpn cikgu start balik ye..

Zana said...

cikgu....tolong ingatkan aku!!!!

Related Posts with Thumbnails