Friday, July 29, 2011

Selamat Datang Ramadhan

Entah Kenapa....dah rasa kurang ke'excited'an nk update apa jelah. Padahal dah upload gambar2 nih, bila nak bercerita terus blank. Banyak kali jugak dah masuk, tapi bila nak menaip terus tergendala..huhu..

Sempena kedatangan Ramadhan yang mulia tak lama, lagi 2 hari je lagi, disini ingin saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan

SELAMAT MENGERJAKAN IBADAT PUASA DI BULAN RAMADHAN.

Marilah kita berazam dan mengharapkan Ramadhan kali ini lebih bermakna dan mendapat keberkatan dan keredhaan dari Allah. Jangan kita lepaskan peluang keemasan ini. Belum tentu kita dapat bertemu lagi dengan Ramadhan yang seterusnya.

Dengan itu sebagai saya mempersembahkan lagu tema yang memang akan saya guna sebagai ring tone hp burukku setiap kali Ramadhan. Memang syahdu sgt lagu ni.....


Good Luck kawan-kawan!!

Friday, July 1, 2011

All Time Favourite!




Walaupun tak sedap, pedas, ceroi pasti akan habis jugak semangkuk. Sangatlah berbaloi kalau buat kat rumah sebab pasti akan diulang-ulang dari pagi sampai malam berhari-hari selagi stok masih ada. Bermula dai kakaknya, melarat sampai ke adik pulak. Begitu taksubnya mereka pada
 LAKSA

Pic from google


Masih dalam peringkat beginner dalam memasak laksa. Insyaallah lepas ni lebih terror KALAU selalu masak hehehehe....
Ibunya selalu mengambil langkah RAJIN dengan membeli di pasar malam atau mana-mana gerai yang dijumpai.
Related Posts with Thumbnails